pixel

ARKEA HELPOTTAMAAN, MICROBLANDING 😍

  Otsikosta voikin pÀÀtellĂ€, ettĂ€ tĂ€mĂ€ kirjoitus liittyy microblanding kulmiin, jotka kĂ€vin laitattamassa muutama viikko sitten Turussa  Daina Beautyssa. Olin monta kuukautta jo ihastellut tĂ€tĂ€ kyseistĂ€ tekniikkaa ja paljon googletellut. Minun Ă€itini oli varannut kyseisestĂ€ paikasta itselleen kulma-ajan ja innolla odotin tuloksen nĂ€kemistĂ€ ja kuinka ollakkaan jĂ€lki oli aivan kĂ€sittĂ€mĂ€ttömĂ€n upea ja pÀÀasia oli se kuinka luonnollisilta ne nĂ€ytti ! 
SiinĂ€pĂ€ sitten kĂ€vi niin, ettĂ€ olin yhteydessĂ€ dainaan ja juteltiin yhteistyöstĂ€, joka sitten toteutettiin siitĂ€ kk pÀÀstĂ€! Daina vaikutti pelkĂ€stÀÀn jo kirjotuksien kautta aivan ihanalta persoonalta, joten mun jĂ€rkyttĂ€vĂ€ jĂ€nnityskin katosi johonkin. Olin kuullut kauhutarinoita siitĂ€, ettĂ€ kuinka paljon se sattuu ja mitĂ€ jos niistĂ€ ei tuukkaan yhtÀÀn semmoset mitĂ€ haluut ymsyms.. Mutta mĂ€ olin tosi luottavaisin mielin, koska Ă€idillĂ€kÀÀn ei ollut mitÀÀn muutakun positiivista sanottavaa! Muistakaa kuitenkin, ettĂ€ Daina kĂ€yttÀÀ 100 % luonnollisia pigmentti aineita, joten ei kannata kauhistella! 


Sitten koittikin jo pÀivÀ kun menin kulmia laittamaan, Àitini oli myös mukana koska hÀnellÀ oli samalla kerralla ennen mua omien kulmien vahvistus. Se oli tosi kiva et nÀki miten tÀÀ tekniikka toimii ja kuinka tarkkaa työtÀ se onkaan ! ja mikÀ parasta et sai nÀhdÀ sen lopputuloksen vahvistuksen jÀlkeen ja voi ettÀ se vaan sai mut ajattelemaan ettÀ nÀistÀ tulee niin tÀydelliset ! Ruvettiin Dainan kanssa juttelemaan minkÀlaisia kulmia olin ajatellut esim mallia ja paksuutta..olin todella luottavaisin mielin koska tunsin ettÀ olin todella turvallisissa kÀsissÀ. Aloittelimme ensin mittailemaan mun kasvoja ja tarkastelemaan kulmien kohtaa.



Mullahan on se, ettĂ€ olen luonnostaan blondi (vaikka kaikki sitĂ€ ei aina uskokkaan :D) joten myös mun kulmakarvat on tosi vaaleet. YleensĂ€ oon turvautunut kulmakyniin tai sitten myös vĂ€rjĂ€illyt kulmia, mutta kun siinĂ€ vĂ€rjÀÀmisessĂ€ on se huonopuoli, ettĂ€ vĂ€ri pysyy tosi vĂ€hĂ€n aikaan hyvĂ€nĂ€, et melkeen jo muutaman pesun jĂ€lkeen saa taas olla piirtelemĂ€ssĂ€ niitĂ€ kulmakynillĂ€... 

(tÀssÀ mun kulmat ennen laittoa)











































TĂ€mĂ€n jĂ€lkeen pÀÀstiin itse asiaan, 
pikkunen jĂ€nnitys oli tĂ€tĂ€ ennen, mutta onneks Daina puheli kokoajan ja kertoi mitĂ€ tekee seuraavaksi, niin eihĂ€n siinĂ€ voinu kuin rentoutua. 💕 Mulla on todella korkea kipukynnys muutenkin, mutta jotenkin ajattelin kuitenkin pienen kivun tuntuvan. Olin aivan ihmeissĂ€ni koska en tuntenut minkÀÀnlaista kipua! 
Laittaminen tuntui menevÀn jotenkin todella nopeasti koska ihan pian jo sain peilin kÀteeni ja nÀin vÀhÀn osviittaa miltÀ nÀyttÀÀ.. en saanut sanaa suustani kun olin ihan hÀmmentynyt, ettÀ onko nÀmÀ oikeesti mun kulmakarvat.



(tÀssÀ kulmat heti laiton jÀlkeen)

 JĂ€lki oli todella upeeta, muoto ja vĂ€ri oli kohdillaan! Jatkettiin tĂ€mĂ€n jĂ€lkeen viellĂ€ kulmia loppuun ja voi ettĂ€ kun nĂ€in peilistĂ€ lopputuloksen niin en voisi tyytyvĂ€isempi olla!! Tietenkin tĂ€ssĂ€ kohtaa pitÀÀ muistaa, ettĂ€ vasta vahvistuksen jĂ€lkeen nĂ€kee viimeisen lopputuloksen, mutta tiesin ettĂ€ kun tĂ€ssĂ€ kohtaa jo nĂ€yttÀÀ nĂ€in tĂ€ydellisiltĂ€ niin en malta odottaakkaan mitĂ€ ovat vahvistuksen jĂ€lkeen ! ( siitĂ€ sitten uutta blogitekstiĂ€ ) 


















Daina tosiaan tekee kotona nĂ€itĂ€ palveluja ja mun mielestĂ€ oli aivan mahtava kotoisa tunnelma ja samantien kun astuin sisĂ€lle niin vastassa oli iloinen ja ihana ihminen halaamassa, jotenkin sitĂ€ arvostaa enemmĂ€n ja tietÀÀ saavansa hyvÀÀ palvelua ! Moni varmasti miettii, ettĂ€ onko toimenpide sama kuin tatuointi niin vastaus on ettĂ€ ei vaan se tehdÀÀn manuaalisella kynĂ€llĂ€ eli ei mennĂ€ millÀÀn tatuointilaitteella, menetelmĂ€ missĂ€ ns. raavitaan ohkaisia viivoja omien kulmien sekaan korostaen omia kulmakarvoja ja muotoa. PyritÀÀn mahdollisimman paljon tuomaan luonnollisuutta kulmiin kĂ€yttĂ€en apuna omia karvoja ja sen kasvu suuntaa. Kannattaa olla aina todella tarkka mihin paikkaan menee ottamaan, ettĂ€ laittaja on varmasti kĂ€ynyt mahdolliset koulutukset yms. MĂ€ voin hyvin mielin suositella Dainaa, ihana ihminen ja aivan loistavaa jĂ€lkeĂ€! HyvillĂ€ mielin menen vahvistukseen ja kirjoittelen teille tĂ€mĂ€n jĂ€lkeen uutta kirjoitusta paranemisesta ja viimeisestĂ€ lopputuloksesta mikĂ€ tosiaan nĂ€kyy vahvistuksen jĂ€lkeen !

HUOM!
Nyt pÀÀstÀÀn itseasiaan eli teille ihanille seuraajille mun kautta alennuskoodi, eli mainitsemalla mun blogin nimen (GoalityFitness) Saatte kulmat hintaan 199e (normisti 250e) ja parasta se ettÀ tÀmÀ huippuhinta sisÀltÀÀ myös vahvistuksen! Nyt kipin kapin varaamaan aika helposti https://timma.fi/dainabeauty ja helpottamaan arkea.
Daina Beauty tekee toiminimellÀ kotistudiossa
muitakin palveluita kuten ripsienpidennyksiÀ ja eyeliner kestopigmentointia!

Kiitos ihana Daina 💖



OLKAA KUULOLLA!
<3:LLÄ JUULIA